Levering

Forskellige leveringsmuligheder

På PADELPADEL kan du vælge at få din ordre leveret med GLS eller PostNord (med mindre andet oplyses) til den valgte leveringsadresse. Vi bestræber os på at afsende alle ordrer indenfor 1 – 2 hverdage, dog kan længere leveringstid forekomme i travle perioder.

På PADELPADEL har du følgende leveringsmuligheder:

  • Vælg selv afhentning GLS -pakker udbringes mandag til fredag.
  • Vælg selv afhentning PostNord -pakker udbringes mandag til søndag.
  • Levering til din privatadresse med PostNord - pakker udbringes mandag til fredag.

Vær opmærksom på, at der kan opstå situationer, hvor levering sker til anden pakkeshop pga. pladsproblemer.


Vælg hvor du ønsker at hente din ordre (vælg selv afhentning)

29 DKK ved køb under 500

GRATIS ved køb over 500

Du kan vælge at hente din ordre i en GLS PakkeShop eller på et PostNord posthus / postbutik eller i en PostNord pakkeboks. En GLS PakkeShop fungerer som afhentnings- og afsendelsessted for pakker. Den kan være integreret i en hvilken som helst slags butik (shop-in-shop-system). I Danmark er der mere end 1.550 GLS PakkeShops, hvor man kan hente pakker. Mange af butikkerne har lang åbningstid, hvilket gør det endnu nemmere at hente pakken på et tidspunkt, der passer dig.

En Post Nord Pakkeboks er en selvbetjeningsautomat, som gør dig uafhængig af posthusets åbningstider, når du skal hente og sende pakker.
Der findes 170 pakkebokse rund om i landet og i 300 af Coops butikker, hvor pakkeboksen er tilgængelig i hele butikkens åbningstid. Med over 1.200 udleveringssteder i hele landet, er der altid et udleveringssted tæt på dig. 

Er Pakkeboksen fyldt op med pakker eller er din pakke for stor til Pakkeboksen, vil du opleve, at din pakke bliver dirigeret videre til et lokalt posthus, hvor du kan hente pakken.

Levering til din privatadresse

39 DKK

Din pakke vil blive leveret til din bopæl. Er du ikke hjemme, når pakkeposten kommer, vil du modtage en SMS og en e-mail, der informerer om, at din pakke kan afhentes inden for de næste 7 hverdage på det oplyste udleveringssted. Ved afhentning på udleveringsstedet skal du medbringe pakkenummeret, som fremgår af SMS'en og e-mailen, samt ID for at få pakken udleveret.

Hvordan følger jeg min forsendelse?

Når ordren afsendes fra vores lager, sender vi en "ordre afsendt" mail til dig, hvor du bl.a. se pakkens forsendelsesnummer. Vi leverer kun til adresser i Danmark, og alle pakker sendes med PostNord eller GLS, alt efter hvad du har valgt. Vi bestræber os på at afsende alle ordrer indenfor 1 – 2 hverdage, dog kan længere leveringstid forekomme i travle perioder. Du kan spore din PostNord pakke ved at klikke på linket herog indtaste forsendelsesnummer på 20 cifre. Du kan spore din GLS pakke ved at klikke på linket her og indtaste forsendelsesnummer på 12 cifre.

Mail og SMS opdatering om pakken

Hvis du indtaster korrekt mobilnummer og mail-adresse, når du bestiller på webshoppen, modtager du både mail og SMS fra PostNord / GLS med informationer om levering af pakken. 

Kan jeg fortryde mit køb på webshoppen?

Hvis ordren allerede er pakket og faktureret, dvs. at du har modtaget fakturaen i din indbakke, er annullering og ændringer desværre ikke muligt. Lageret pakker dog hele dagen, så hvis din ordre endnu ikke er pakket, vil vi gøre alt for at hjælpe dig. Har du har ændringer til en ordre, bedes du hurtigst muligt efter ordreafgivelse kontakte vores kundeservice på tlf. 30 21 38 69, så vi kan undersøge, om det er muligt at ændre ordren. Er det ikke muligt for dig at ringe til os inden for vores kundeservice åbningstider, kan du sende en mail med teksten "Ordreændring" i emne-feltet til padelpadel@sport24.dk og vi vil, så vidt  muligt, ændre din ordre den efterfølgende hverdag.